пятница, 11 марта 2011 г.

Після чергового її оргазму я вийняв з неї свій болт.

Ми познайомилися з нею майже випадково. Лазити по інтернету, на якомусь форумі побачив оголошення зовсім не по темі даної сторінки ... "Терміново познайомлюсь з чоловіком ... потрібна допомога ..." і вказаний телефон. Будучи молоденькими майже впевнений, що це розіграш, я все одно подзвонив. Це був не розіграш. Ми зустрілися в кафе. Ларисі було за 40, але виглядала вона цілком непогано, середнього зросту, середніх розмірів, трохи косметики, діловий костюм, загалом, вона зовсім не була схожа на шалава. 



 У неї цицьки своє невеличке дільце, тимчасові труднощі, потрібні гроші і вона готова стати коханкою чоловікові, який зміг би їй допомагати грудьми. Я нічого не обіцяв, сказавши, що якщо мені повернуть борг, то я подумаю про те, щоб їй допомогти. Через пару днів вона зателефонувала і ми секосом знову зустрілися в кафе. Бесіда тривала рівно стільки, за скільки можна випити по чашці гарячої кави. Я сказав, що необхідних їй грошей у мене ще немає, коротко пояснив, що за ці гроші можна багаторазово відпочити з молодими професіоналками сексуального фронту і що в будь-якому випадку необхідна їй сума для мого бюджету істотна, тому для мене закінчили було б як пизду мінімум цікаво за що ж я дам їй грошей. Вона наче гейша була готова до такого варіанту і стала мене переконувати, що я заплачу один раз, а отримувати члену ласки буду і потім, коли захочу. Коротше ебут ми вирішили Хуі поїхати в сауну на пробну злучку. Я хотів купити презервативів, але вона мене зупинила, сказавши, що по дорозі на трахнув зустріч зі мною вона купила сама. Мене блондинки смокче приємно здивував такий розклад. Як брюнеточка тільки ми увійшли в кімнату, не витрачаючи часу даремно обидва роздяглися і загорнувшись в простирадла зайшли в парилку. Через кілька хвилин вона попросила ...



- Погладь мене, что-ли ...
Потихеньку, однією рукою, я став гладити їй плечі і шию, вона стала трішки збуджуватися. Вийшовши з парильні ми пішли під душ, де ретельно стали мити один одного, особливу увагу приділяючи залупи, природно, статевим органам. Лариса отлізала була вже добре збуджена, а в мене вагіну стояв як і належить у подібних випадках. Я злегка натиснув їй на плечі, вона все зрозуміла правильно і, опустившись на коліна, взяла мій член в рот. Який це був кайф стояти під гарячими струменями води і спостерігати як жінка в тебе відсмоктує. Спочатку вона обробляла тільки голівку киска, потім лизала яйця, потім член виявився в роті цілком, незважаючи на те, анілінгус що він у мене не маленький. Для початку я не хотів яйцю витончених пестощів, а хотів швидше розрядитися, я взяв її за голову і став Титьків вставляти їй у горлянку в тому темпі, який був потрібен мені і незабаром я видав їй в рот порцію свіжої сперми. Проковтнувши все, вона стала прицмокуючи висмоктувати залишки, поки не висмоктала все і мій член не обм'як. У кімнаті оргазмі відпочинку ми сіли на диван в обнімку і стали ананісти про щось базікати, не забуваючи один одного погладжувати у всіх місцях. Дуже скоро я знову був готовий, а Лариса вже просто ледве себе стримувала, тому скінчила майже відразу як я задрочити всунув в її перезбудження піську, рахунок оргазмів став 1 ... 1.
Я ставив і клав її в різні пози, м'яв їй грудей і Попков, другий раз ми закінчили майже одночасно. Ми помилися по душем і знову розташувалися на дивані, тепер мені хотілося чогось особливого, я ліг і попросив трусики її зробити мені хороший мине. Як вона намагалася! Чи то увійшла у смак, чи то я їй дійсно дуже сподобався, чи то боялася, що грошей потім не дам, але працювала ротом вона самозабутньо, хоча і не дуже професійно. Вона смоктала голівку, лизала яйця, всмоктувала їх по одному в рот, знову цілувала і смоктала голівку всілякими способами, злегка поддрачивая стовбур однією рукою, а другий гладила яєчка, при цьому вона сама сильно збудилася. Я натягнув гумку і посадив її зверху, наїзниця з неї вийшла поганенькі, або мені вже було занадто вільно в її хлюпотить раздолбанной дірці та ще й дискомфорт від презерватива, ерекція стала слабшати, але вона примудрилася закінчити і мені в її піхву
стало зовсім просторо і не цікаво. Я поклав її на живіт і став легенько масажувати шию, вона замуркаємо як кішка від моїх дотиків і все ще відходячи від оргазму. Я гладив їй плечі, спину, попку, ноги ... Проводячи рукою по внутрішніх сторін стегон, забирався між її мокрих статевих губ і остаточно зрозумів, що в цьому колодязі мого члену робити більше нічого, туди вже, при бажанні, можна було засунути руку .
Мине у її виконанні мене вже теж не надихав і у лезбіянкамі мене з'явилася ідея трахнути її в попку. Проти анального сексу вона не заперечувала, сказавши, що коли жила з чоловіком, вони целку часто практикували цей спосіб. Ще б пак, я дуже розумію її чоловіка, в таке широке піхву як у неї засовували не дуже приємно ... Гарненько змочивши палець її мастилом я став масажувати їй дірочку між сідниць і через хвилину він увійшов туди без особливого опору дівчинку і став разрабитивать отвір. Через хвилину там же девственіце опинився і другий палець і я став потихеньку дрючить її дупу рукою. Мій дружок знову був у повній боєготовності голими і я вирішив не сильно розтягувати пальцями її анус, щоб члену було глотку там приємніше. Вона продовжувала лежати жопою догори, я ліг на неї, всунув свою гідність одягнене в гуму в її поточну дірку і попрацювавши там хвилинку вийняв добре змащений член і приставив до заднього проходу. Він увійшов туди з деяким зусиллям, що було для мене дуже приємно. "Нарешті я вставив у вузеньку дірочку"-подумав я і почав надзвонювати її в зад. Мені хотілося засунути губки глибше, до самих яєць, гвалтує тому, не виймаючи Пісюна з того місця, де йому було добре, я поставив її на рак і засадив на всю довжину. О, ось це була справа, мені було добре і я захотів, щоб Лариса теж кайфовала, а не байдуже підставляла свою жопу. Однією волохата рукою я взяв її за груди і став м'яти її, смикати сосок, а другий пробрався до клітора і спочатку потихеньку, потім все сильніше дроча його, довів 18 років до дикого збудження. Вона вже підмахувала мені щосили, сама насаджували свою кишку на мого дружка, а я не забував попка пестити її сиськи і геніталії. Напевно вона кінчала, я не пам'ятаю, бо сам був зосереджений тільки на її анус, я був анальним задоволений, тим більше, що не трахав жінок в попку вже кілька років, більшість моїх подруг від цього відмовлялися. Відчуваю, що скоро закінчу і прискорюють темп, я долблю її жопу як відбійний молоток і настає хвилина мого блаженства, так сильно я давно не кінчав ... Сходивши в душ я подивився на годинник, у нас ще залишалося хвилин сорок. "Чи встигну ще разок"-промайнуло у мене в голові і я притягнув голову втомленою вже Лариси до свого члена, щоб її губи і язик допомогли йому піднятися. Він у мене хлопець слухняний, тому силіконовий довго його вмовляти не довелося, я надів останній презерватив і облокотил партнерку на стіл, без будь-якої підготовки (я вважав це вже зайвим і мав рацію) протаранив її очко. Ефект вже був не той, що в перший раз, а через хвилин п'ять її кишка вже була настільки раз'ебана, що стала нагадувати іншу її дірочку.
- Напруж м'язи-попросив я її.
- Так? - Запитала вона, але я нічого не відчув, а тільки мовчки здавив руками її сідниці, щоб хоч якось звузити її раздолбанной очко.
Я пхав їй член по черзі в обидві дірки, але кінчити не міг, а вона своє отримувала від ласк моїх рук, та й відчуття міцного члена в дупі мабуть були їй не так вже й байдужі. Після чергового її оргазму я вийняв з неї свій болт, зняв гумку, і лігши на диван сказав, щоб вона відсмоктати. Вона і смоктала, і дрочить, але мабуть мій член оголосив страйк, стояв як укопаний, але кінчати не збирався ...
- Тобі сподобалося зі мною? - Запитала Лариса одягаючись.


Комментариев нет:

Отправить комментарий