пятница, 11 марта 2011 г.

Він знімав з мене майку і почав пестити і цілувати.



 Мого колишнього хлопця звати Андрій. Ми з ним зустрічалися давно, але залишилися хорошими друзями.
Ну, ... все почалося з того, що ми з ним листувалися в ISQ і висловлювали свої фантазії з приводу його дня народження. ... ... Але все сталося не так як ми собі це молоді представляли!
Н розкажу все детально. У мене є хлопець у мене з ним секс просто супер але хочеться чогось нового. Ну, як то змінювати мені йому не хотілося.

Настав його день брюнетки народження я пів дня думаючи, що мені одягти, надягла свою улюблену короткі джинсові спідничку, рожевою з сексуальним розрізом майку під колір трусиків. Нафарбувалася ... ну і в дорогу. Ити силіконові мені до його будинку хвилин 5. Ну, приходжу у нього вдома батьків немає, зібралося тільки цицьок пару друзів, але клутору ще повинні були підійти інші. Ну, як завжди я хуямі виявилася одна дівчина серед всіх хлопців. Ну, ви знаєте, як грудей вагіну проходять дні народження, випивка, сучка закусочка, кольянчік. Ну, сидимо собі спокійно п'ємо коньячку пезди, ну я особливо коньяк не п'ю, сексу сиділа собі попивала мулатці винце, курила кольянчік, ну коротше розслаблялася. Ми собі базікали ну несчітая того, виебал що я там знала тільки пару чоловік, але всі інші теж приємні у спілкуванні.
Алкоголь мені вже трахкають стукнув в голову, і я начіла поглядав на блондинка Андрія таким підлим, п'януватим поглядом. Ну, ми один одного зрозуміли ...
Ну, всі потихеньку починали расползатся по домівках, коли він почав проводжати останнього гостя я сказала йому що піду покурю на балкончик. Балкон я залишила відкритим, що б з кімнати було все видно. Ну, я чую, як закривається вхідні двері та кроки, целкой йдуть на балкон я трохи нахилилася в перед що б було трохи видно мою апетитну попку з під спідниці. І тільки гола він зайшов до кімнати, кроки затихли. Я просто аж відчула, як набухає у джинсах його член, я відразу ж потекла. У мене, з'явилося не отдрочіла преодолимое лезбі бажання. Я хотіла його ... Він підійшов до мене ззаду і уперся своїм міцним порушеними членом в мою пружну попку. Він узяв сигарету підпалив її і затягнувся. Ми девствініцу почали пристрасно цілуватися, так пристрасно дівчини як труси ніколи я не з ким не губа цілувалася. Він грав своєю мовою з моїм. Ця гра на стільки порушувала ... він просунув свою руку скінчила між моїх злегка раставлених ніжок, спочатку пройшовся по моїх мокрим трусиків в зоні піхви потім по моїй попці, по спині, волосся ... Він взяв мене на руки і відніс на ліжко. Ліг на мене з верху і почав цілувати і одночасно м'яти мої груди не знімаючи майки. Я в цей час масажувала його твердий член. Я зняла з нього футболку і почала цілувати його тіло. Він знімав з мене майку і почав пестити і цілувати мою куп, покусувати мої соски. Я за це трохи стогнала. Він засунув руку мені під спідницю почав пестити через трусики моє піхву, тітечкі не відриваючись від моїх грудей. Відсунувши мої трусики убік він засунув палець у моє піхву і почав їм ворушити. Я покрикувала від задоволення. Я вже не могла себе стримувати, я хотіла його ... він почав знімати з мене спідницю за нею трусики, взяв мене за попку і вп'явся в мою кицьку, мало не намагаючись висмоктати від туди все що можна. Я просто аж звивалася в його руках. Я хотіла б це тривало вічно. Але я вирвалася з його рук, розстебнула його ширінку дістала його то у пора збуджений член трохи попестити його руками, потім доторкнулася залупи кінчиком язика до його голівці, він аж здригнувся від задоволення ... Я ніжно його цілувала, облизувала, водила мовою по всій довжині. Розкривши рота я повністю заковтнули його. Я пестила його до того поки він не скінчив, заковтнувши сперму, витерла залишки рукою. Він підняв мене з колін і поцілував. Коли він відновив сили, почався справжній кайф. Він поклав мене на спину, ліг зверху почав дратувати мене. Водити своїм членом на мою піхви. Це мене волохатими моторошно смокче порушило. Я схопила його попку впилася в неї нігтями і одним ривком ввела його член з своє піхву. Я видала тихий стогін. Спочатку він рухався 18 років повільно потім швидше й жоще. Я стогнала від задоволення, у мене просто все ананіст пливло перед очима. А особливо коли він поклав мої ноги собі на плечі, я протрималася зовсім небагато. І ось він вирішальний момент, я скінчила, та й він кицькам міньет теж не витримавши такого перезбудження скінчив. Я відчула як струмінь теплої сперми гейші вистрілила просто на мене. Ми лягли лизати трохи віддихалися. Потім сходили в прохолодний душ ...
Але на цьому ще нічого не скінчилася все найцікавіше попереду.
Я залишилася в нього на ніч.
Відновивши сили і випивши по келишок вина, ми знову пішли в кімнату попка продовжувати наші ігри. Ми почали з ласк, потім я глотці стала на коліна, розсунула ноги, і моє мокре піхву постало у всій анально красі. Він спермою увійшов до мене, я застогнала. Він рухався так швидко і жостко, що я кричала. Він почав натискати на мій анус пальцем, я відразу зрозуміла що він цим хоче сказати і зробити). Він пройшовся оргазму мовою по моїй попці і яйце почав повільно але впевнено входити в неї. Спочатку я відчула дискомфорт, але потім задоволення.
Так що ось так от пройшов цей вечір. Добре мати таких друзів. Ми догаварілісь повторити це як то пізніше.


Комментариев нет:

Отправить комментарий